domingo, 14 de febrero de 2016

caminada per l'ela

CAMINADA A BCN PER L'ELA
Va ser un dia agradable i al hora emotiu, rebia salutacions de tots cantons, doncs em tenen mes que VIST en el FB, allà sempre que penjo un post ho faig saber, molta gent sabia de mi, fins i tot am va sorprendre. Al final les paraules, les distincions vaig aflorar les emocions contingudes, al veure una senyora amb ELA plorar i riure al hora, aquí sí no les vaig poder controlar, vaig ser envoltat d'una vall de llàgrimes, emocionan, colpidor i agraït em la meva ELA doncs cada dia em sento mes afortunat, amb i per  la lentitud que es desenvolupa al meu cos.
Això em fa VIURE! una mica més FELIÇ!
de JRR a JRA
Tu has fet bona feina i t'ho agraeixo de tot cor abraçades.
Josep
 Moll de la Fusta-Parc de la Ciutadella
Moll de la Fusta-Parque CiudadELA
Moll de la Fusta-Parque CiudadELA
Moll de la Fusta-Parque CiudadELA
Moll de la Fusta-Parque CiudadELA
Moll de la Fusta-Parque CiudadELA
Moll de la Fusta-Parque CiudadELA
Castellano: Fue un día agradable y al hora emotivo, recibía saludos de todos lados, pues me tienen más que VISTO en el FB , allí siempre que cuelgo un post lo hago saber , mucha gente sabía de mí , incluso am sorprendió. Al final las palabras, las distinciones, hicieron aflorar las emociones contenidas , al ver una señora con ELA llorar y reír al mismo tiempo , ahí sí no las pude controlar, fui rodeado de un valle de lágrimas, emocionante , sobrecogedor y agradecido me la mi ELA pues cada día me siento más afortunado , con y por la lentitud que se desarrolla en mi cuerpo.


Esto me hace VIVIR! algo más FELIZ !

de JRR a JRA

Tú has hecho buen trabajo y te lo agradezco de todo corazón abrazos.

Josep
Moll de la Fusta-Parque CiudadELA

No hay comentarios: